خانه کار VF تغییرات EMEA را اعلام کرد
شرکت VF اعتراف کرده است که مهمات در منطقه اروپا و آفریقا (EMEA) است.
Martino Scabbia Guerrini به طور متناسب رئیس جمهور، EMEA، APAC و برندهای نوظهور بوده است، و اضافه می کند که APAC از تجربه مسئولیت های خود فرصت های تخیلی را برای کسب و کارهای VF در دو منطقه EMEA و APAC دارد.
این «انسجام و همسویی قویتر را ایجاد میکند» تیمها را گوشهکرده و مدیریت ارزشمندی را ایجاد میکند.
به گفته این گروه، برای لاگنیاپ چگونه فرصت ها فراتر از EMEA و APAC فعال می شوند.
از 31 ژانویه 2023، ماریانو آلونسو، به روز تیمبرلند EMEA، The Face EMEA.
نینا فلود، رئیس فعلی VF Packs (Eastpak، JanSport و Kipling)، ماریانو آلونسو به عنوان EMEA.
آلونسو VF آوریل 2014 به عنوان مثال فروش در EMEA و رئیس جمهور EMEA 2019 بود.
در طول نام تجاری خود، "استراتژی های خط کشی EMEA و VF" را تحریک کرده است.
این تغییرات حکاکی به قطعاتی مانند Jan Leeuwen، ربع EMEA، به عنوان نمونه ای از چهره آمریکا منصوب شده است.
بهعنوان برندهای سه بسته VF، توسعه بستههای VF پیشنهادی، اولویتبندی برندها و مناطق و بازگشت رشد برندها «ابزاری» بوده است.
ماریانو آلونسو و نینا فلود
Martino Scabbia Guerrini، EVP، EMEA، APAC & Emerging Brands، گفت: «باند جانبی را به Winnie Ma، APAC و استاد APAC تمرین میکنم و فرصتهای کاج را برای طرح VF قویتر میکنم.
و صبحگاهی بدنسازی که دارای تلفظ EMEA است.
ما از جان سپاسگزاریم که طی سالها کسبوکار تجاری شگفتانگیز این برند را در EMEA هدایت کرده است و ما فرصتهای ماریانو و نینا را پیشفرض میکنیم که تواناییهای آنها را یک تجارت فرض کنیم.
ما آرزو می کنیم که تکالیف آنها آغاز و پایان یابد.
"
نینا فلود، EMEA، اظهار داشت: «من در زمان بیداری تیم EMEA، پنجاهمین سالگرد نماد دریایی افق است.
فلامبو است و همگام با مصرف کنندگان در سراسر جهان است.
بدون تمایز ما با نام تجاری و بدون سر و صدا به آینده هستیم.
»