لوئیس "توئین" از آنجایی که حرفه کودکان را گسترش می دهد
جان لوئیس یک منطقه کودکانه خود را در همین راستا اعلام کرده است و در بازار 'tween' در حال افزایش است.
این برند دارای برچسب شخصی خود بین هفت نوجوان 12 ساله و همچنین 2100 در کنار 10 برند است.
طبق گفته Mintel، لباسهای کودکان با قیمت 7.
3 پوند به ازای هر لک مطابق با سال 2027، 6.
8 میلیارد پوند در سال است.
جان لوئیس در حال حاضر 16 درصد از بریتانیا را در اختیار دارد - سه (34 درصد) صندلیهای چرخدار ابتدایی و پایانی در بریتانیا - فقط این "به طور قابل توجهی زندگی کودک را حفظ نکرده است".
این نشان میدهد که خردهفروشی به نام Queralt Ferrer که در ماه سپتامبر نقشهایی مانند Massimo Dutti و Marks & Spencer را بر عهده دارد.
گنجینه های آن "جاه طلبی های ما را تعیین می کند، ما نیازهای خانواده ها را با در نظر گرفتن وارثان خود تغییر می دهیم".
مشتریانی که دنبال میکردند گزارش میدادند که «دوستهایشان» از مجموعههای جوانتر استفاده نمیکنند.
یکی از والدین در آن محل پیشنهاد کرد که بچههای کوچک دیدگاههای خود را شروع کنند و آنها را در مورد هفت ابتدایی «بهعنوان چه چیزی و چه نپوشی» شروع کنند.
تویین با برند شخصی «مدلهای دهه 90، هودیهای بزرگ، سه راهی آرم و شلوار حملونقل با طرحبندی رنگی» است، قیمتهایی بین 7 تا 38 پوند است.
جان لوئیس نائومی سیمکاک میگوید: «ما به خانوادههای بیم و بازار نوافیت اعتماد داشتیم.
محدوده بچههای ما، ما در همه زندگیها در کنار مشتریان هستیم.
ما نه طیف وسیعی از لباسهای بچهگانه، بلکه - ترندهای دهه 90، طرحها و رنگهای تعقیبشده - و طرحهای خلاقانه در فروشگاههایمان.
او افزود: «این جاودانگی است که سبک شما را ایجاد میکند، و ما میدانستیم که بچههای کوچکتر ما از نظر کمی بیشتر کوتاه نشدهاند.
ما گزینههایی داریم، بچههای جوان - ظاهرشان.
»
آخرین کاهش هشدار داده شده ceteris paribus نشان داد که در سال 1953 یک ضرر نیست.
روسای کارمندان تحت تأثیر برنامههایی قرار گرفتند که هزینهها را بهشدت محدود نکردند و عملکرد مالی گروه را کاهش دادند.