مطالب جذاب

از همه نظر، استند کت و شلوار مردانه "ساخته شده به سفارش"؟

با لباس رسمی مردانه Selfridges که پرچم‌دار آکسفورد آن است، بروید و با یک کت و شلوار مناسب خواهید بود.
جایی که لباس‌های ریلی و پیراهن‌ها ایستاده بودند، یک Gorpcore است – فراتر از «کشمش و بادام‌زمینی خوب» ارتباطی – ژاکت‌های پف دار Pyrenex و پشم گوسفند.
این یک تضاد است که کاهش کت و شلوار مردانه و به طور کلی لباس رسمی را نشان می دهد.
یک سال است که سر به فلک کشیده ایم.
«بخش کراوات» سلفریج اخیراً در فضای مجازی منتشر شد.
به نظر می رسد کراوات ریلی، به جز چاپ ورساچه، یکی بود که باقی مانده بود.
ویلیام در توییتی نوشت: «این در Selfridges لندن است.
روزها ما هستیم.
» اما، این هفته، سلفریج 75 درصد SS23 «خیاطی مردانه» خود را اعلام کرد، زیرا شاهد «تقاضا» بوده است.
برندهای اسب سواری ساخته شده، جورجیو آرمانی، پرادا و تام براون را اضافه کرده است.
مشتریان در Selfridges از جایی که "تجربه انحصاری" آنها شروع می شود، صحبت کردن را تحقیر می کنند.
واضح است؛ اگر شما آن را.
برندها برای مدت طولانی تری کت و شلوار را هیجان زده می کنند.
یک نفر مونتاگ برتون، که برای توده‌ها لباس می‌پوشید، بر قبر خود پافشاری می‌کند.
Selfridges ادامه می‌دهد، «یک فروشگاه داخل یک «اتاق کار خیاطی» است که در آن مشتریان برندهای خیاطی اضافی می‌سازند، اوزوالد بواتنگ، زگنا، کورنلیانی و Eleventy».
این است و بنابراین "خیاطی مردانه" قیمت ها بالاتر است.
در سال 2021، M&S برای فروشگاه‌هایش مناسب است، زیرا به دلیل کثیفی خانه و خانه.
آگوست 2021، 50 درصد فروشگاه‌های بزرگ‌تر M&S مناسب‌تر بودند و 254 فروشگاه بزرگ‌تر خود را در آن زمان 110 رایگان طراحی کردند.
M&S متناسب با فروشگاه‌های خود در سال 2021، تناسب آنلاین را ارائه می‌دهد به گفته گروه Kantar، فروش 2.
3 سال برای انگلستان مناسب است.
خرید ژوئیه 2021 در مقایسه با 4.
3 کت و شلوار مردانه پلیس بلاتر 469 میلیون پوندی 2016، 159 میلیون پوند جولای 2021.
 در سال 2022، کت و شلوار مردانه در نظر گرفته شد.
لباس‌های فروش باعث می‌شود خرده‌فروشان در این دسته قرار بگیرند.
فروش در مارک‌های پوشاک رسمی مانند Hugo Boss گزارش داد که فروش در سال 2022 از طریق 27 درصد به 3.
2 ژیلیون پوند (3.
65 میلیارد یورو) رسید، که اکنون فروشگاه از 3 میلیارد یورو فراتر رفته است.
پوشاک مردانه مالک با 27 درصد، فقط مقبولیت و دسته بندی ها توسط این برند معرفی شده بود.
هوگوی رایج کت و شلوار را به جای دیگری معطوف کرده است بسیاری از خرده فروشان در مورد WFH و پوشیدن فرآیندهای آوازی در دفتر چه پوششی و چه ویژگی هایی یافت می شوند، اگر 3 روز در هفته باشد.
ساخته شده به سفارش، و وارد کردن، دسته بندی دوباره ظهور است.
تمام وقت یک گالیارد در پایین ایستاده بود.
مارکس اند اسپنسر پس از اینکه کارگران شروع به بازگشت به دفتر کردند، فروش لباس های رسمی 40 درصد افزایش یافت.
فروش کت و شلوار مردانه آن در 13 هفته 31 دسامبر 2022 در مقایسه با سال 28 درصد بود.
این مقایسه یک سال است.
ویکتوریا مک‌کنزی-گولد، محل اتصال فراگیر در M&S، به تلگراف گفت: «Suiting تمام شده است، [اما این] چیزی است که دفتر کار دارد.
» M&S au reste که پوشاک رسمی با افزایش 40 درصدی فروش مواجه شد.
کراوات ویولن بازی 41 درصد در مقایسه با سال، پیراهن 65 درصد بود.
اگر در حال خرید یک لباس خاص هستید، فقط یک لباس اداری و مارک های مرورگر و مناسب و گزینه ها ضروری است.
اگر خرده‌فروشان بزرگ‌تر به‌صورت سفارشی تهیه کنند، برندها از برادران Suitsupply استفاده می‌کنند.
اگر به اندازه کافی سفارش داده شده باشد، اگر کت و شلوارهای بزرگتر نباشد، می تواند کمتر مورد تحسین قرار گیرد.
مارکس اند اسپنسر می‌گوید که این همان چیزی است که در دفتر برگزار می‌شود، و نه در نشست سران G7، سلفریج‌ها به این زودی‌ها به شکل واقعی زندگی نمی‌کنند.