مطالب جذاب

خرید و ارزش دستگاه پلاژن سه هندپیس و دستگاه پلاژن تراپی صورت

در عصر حاضر، با توجه به توسعه درفش و صناعت پزشکی  روش هایی  نوین  در راستای پیشرفت و تسریع در روال بهبود پوست و مو انجام شده است که  که از میان این روش ها و دستگاه های راقیه می توان به دستگاه پلاژن سه هندپیس اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تمامی اطلاعات جامع و مفیدی را که جانب خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس و ابتیاع دستگاه پلاژن تراپی و چنین نکات تاثیرگذار بر روی قیمت خرید دستگاه پلاژن را برای شما بگوییم تا شما بطور کامل این دستگاه جوانساز را شناخته و با واهی آرام اقدام به معامله دستگاه pollogen سه هندپیس را به منظور کلینیک و کلینیک خود کنید.در ابتدا قصد داریم تعریف دقیق و صحیحی از پلاژن تراپی و دستگاه پلاژن کنیم.

در خرید دستگاه پلاژن سه هندپیس نکات بسیاری برای اشخاصی که قصد کار با این دستگاه جوانساز را دارند نهفته است.مباید گفت پلاژن تراپی فرآیندی است که تعداد کثیری حباب گاز دی اکسید کربن میانجیگری دستگاه pollogen تولید می شود که این حباب ها توسط اپلیکاتور مخصوص خنک شده و به راحتی به لایه اپیدرم پوست نفوذ می کنند. این فرآیند با حفظ رطوبت پوست، منافذ آن را قفل و کوچک می کند. همچنین پلاژن ۳ بازو با حرارت فیبرهای کلاژنی پوست باعث ازدیاد گردش دم و تقویت عضلات صورت شده که در نهایت پوست را سفت کرده و  چین و چروک صورت را از بین می برد.

افزایش طول عمر دستگاه لیزر - قسمت اول

دستگاه ليزر تيتانيوم پلاس | زیباترین انواع دستگاه جوانسازی پوست و پرکاربرد در کلینیک های زیبایی -

از دستگاه کربوکسی تراپی می توان افزون بر جوانسازی پوست برای درمان موارد زیر استعمال نمود:

دستگاه کربوکسی تراپی مزایای متعددی داراست و همین عوامل محرک و طرفداری و می شود که برخی از کاربردهای کربوکسی بند است از:

لیک همان طور که کلام شد در افراد مختلف فرق دارد.دقت داشته باشید که هر بار که عمل کربوکسی تراپی انجام می دهید مدت زمان ماندگاری آن بیشتر از رازآلود قبل خواهد شد.همچنین اگرعمل کربوکسی تراپی را هم زمان با لیزرتراپی انجام دهید زمان زمان ماندگاری آن بیشتر خواهد شد.معمولاٌ افراد برای کسب بهترین نتیجه ممکن تعداد دفعات استفاده از این روش را افزایش می دهند.

دستگاه پلاسما جت یکی دیگر از انواع دستگاه جوانسازی پوست در کلینیک جمال است.پلاسماتراپی یا پلاسماجت یکی از جدیدترین روش های رفع افتادگی، برطرف اجرا کردن چین و چروک و لیفت قسمت های مختلف صورت می باشد که بدون هیچ گونه عمل جراحی و تنها با یک دستگاه ادا می شود.این دستگاه از روش تبدیل جامد به گاز به‌قصد لیفت و احیای مجدد پوست استفاده می کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلاسما پیشنهاد می شود به مطلب ماجعه نمائید.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۱ | ارزانترین ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه -

لیزرهای ساطع شده از از یک طول موج نور استفاده می کنند که نرخ انقباض بالایی در ملانین دارد. همانطور که ملانین گرم می‌شود، ریشه و جریان خون به فولیکول را از بین می‌برد و رشد مو را برای همیشه از حرفه می‌اندازد. دارای خنک کننده تماسی برای محافظت از سطح لحات هستند و این درمان را به تجربه‌ای راحت و بدون درد برای زیباجویان عزیز تطور می کنند. لیزر دایود پالس‌های با فرکانس بالا و جریان کم را ارائه می‌دهد و می‌توان آن را با خیال راحت برای انواع قشر استعمال کرد.

از ویژگی‌های مهم لیزرهای دایود اینست که ملایم‌طبع با انواع پوست‌های ایرانی هستند و در تعداد جلسات کمتر می‌توان به طور گسترده‌ای از شر موهای زاید خلاص شد. همچنین در این دستگاه وسع انجام تنظیمات وسیع طول پالس و انرژی وجود دارد  و مثل لیزرهای سابق نیازی به عبور چندباره‌ی لیزر از محل پوست وجود ندارد به همین دلیل هم برای از بین بردن موهای زائد افراد با پوست‌های تیره هم به خوبی اثر میگذارد و هم اینکه با این ویژگی که دارد به تعداد جلسات کمتری برای مداوا و از بین بردن موهای زاید نیاز دارد.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳