مطالب جذاب

پست های Farfetch 10.7٪

Farfetch نتایج مالی خود را در 30 ژوئن 2022، 10.
7٪ 489.
5 پوند (579.
3 میلیون دلار) دارد.
این مداد از طریق مداد 60.
3% 98.
5 میلیون پوند، 52.
0% در فروشگاه و 0.
7% هدایت شد.
ناخالص در کنار 31.
7 میلیون پوند، 16.
3 درصد، سالانه، 226 پوند 2022.
با این حال، رتروگراد یک سال به سال 17 پوند کاهش یافته است.
ناخالص 1.
3% GMV آن نسبت به سال قبل 3.
3% کاهش یافته است.
GMV در فروشگاه در یکنواختی با 38.
8٪، منجر به افتتاح بیش از حد فروشگاه های برندهای گارد در دوازده ماه تا آنجا که به عنوان یک فروشگاه نمونه با نگاهی به آینده، Farfetch انتظار نتایج را در سال مالی 22 دارد: دیجیتال GMV 0% 5% سال به سال برند GMV 0% 10% سال به سال هدف قرار دادن نقطه سر به سر EBITDA نیست آنچه که به یاد ماندنی است که همه گیری، عوامل کلان اقتصادی و آشفتگی ژئوپلیتیک، اوکراین، می تواند بر آن و پیش بینی ها تأثیر بگذارد.
این عوامل می‌توانند در عملیات و محموله‌ها، خریدار و ایجاد شرایط اقتصاد کلان، عملیات هزینه‌ها و کاهش آلودگی تجارت الکترونیکی گوشت‌خوار و همچنین فعالیت‌ها و سبک زندگی جمعیت قبل از همه‌گیری اختلال ایجاد کنند.
José Neves، بنیانگذار Farfetch، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، گفت: "ما به این مأموریت معروف بودیم، یک تحول تحول آفرین که Richemont ما (LNR) را پیش می برد.
از آنجایی که Browns پیچیده، F90 Gucci، شراکت Chanel و Harrods، مقاله قدیمی ما JV Alibaba، Richemont و Kering، و امضاهای Neiman Marcus و Salvatore Ferragamo، نقاط عطف، ما این را بی وقفه پردازش کردیم - در زیر - و این کار را به جایی رساندیم.
با Richemont LNR گروه خود، Maisons و YNAP آنها که راه حل های Farfetch و علاوه بر آن Marketplace را اتخاذ می کنند، شریک هستند.
این زندگی نهایی طولانی مدت ما است.
"و چشمان ما ستاره ما هستند، پاهای ما روی زمین.
ما در حال پیمایش یک کلان ماهرانه هستیم که یک فارفچ 3 ساله طولانی مدت را ترکیب می کند، کاری که کسب و کار صحنه ای ما همگام با GMV است.
این باعث می شود سال 2023 صعودی باشد.
ما عملیات خود را در روسیه، مینای دندان را در یک باد عقب قرار می‌دهیم، و میوه‌ها به ریباک، نیمان مارکوس و سالواتوره فراگامو می‌پردازند.
نقدینگی نسل.
" الیوت جردن، مدیر مالی Farfetch، افزود: "در سال 2022، Farfetch چالش‌های کلان تکنیک خود را به‌طور موثری نشان داد.
ما به رشد، پایه‌ای خسته‌کننده، 21 درصد سال به سال و سودآوری حاشیه دست یافتیم.
ما روی طول عمر نزدیک تمرکز کردیم.
اصطلاح محیط کلان، و امروز بر اساس اهرم ها و محرک های سودآوری 2023 و پس از آن.
"