مطالب جذاب

ASOS: آیا آنلاین است؟

ASOS فست مد بریتانیا در 12 ماهه سهام خود را مشاهده کرده است - 80٪ سال است.
این که سال 2022 در انتظارات "پایین" بود (نتایج کامل تا 12 اکتبر باقی می ماند) و این سوالاتی است که به جذابیت برند پرپرواز احترام می گذارد.
در حالی که فروش دوگانه در ASOS به طور قابل قبولی به 60 درصد افزایش یافت و به 3.
9 میلیارد پوند رسید، سهام در سال 2018 با قیمت 7700p، سهم تقریباً 592p است.
از ابتدای سال 2000، ASOS یک داستان هزار ساله بوده است.
26.
4 در آتش مشتریان ASOS در سراسر جهان است.
آیا درگیری در خیابان‌های مرتفع فست مد - خرید رقبای خود - همچنان پرسیده است، آیا ASOS راه اندازی شده است؟ impress در وب‌سایت خود چنین توضیح می‌دهد: «ما یک 20 ساله آنلاین عاشق مد در همسایگی جهان هستیم.
برنامه و تجربه پیشرو در بازار ما، مشتریان ASOS دارای حدود 90000 محصول هستند، بیش از 850 برند عالی و شخص ثالث را در کنار برچسب‌های داخلی ASOS DESIGN، ASOS EDITION، ASOS 4505، تبانی، تهیه کرده‌اند.
Vintage، Topshop، Topman، Selfridge و HIIT احیا شده است.
" ASOS یک مصرف کننده 20 چیزی متمرکز بر لیزر است بسیاری از مشتریان اوایل بیست و چند سالگی که ASOS را راه‌اندازی کردند، بچه‌ها و خانواده‌هایشان در دهه سی و چهل هستند.
ASOS خطوط خالص و مارک دار را ارائه می دهد، چیزی در مقابل رقبای Zara و Reiss وجود ندارد.
در همین حال، رقیب آنلاین Boohoo، برندهایی را به‌طور مساوی Karen Millen، Coast، Wallis و Debenhams خریداری کرده است، که مشتریانش می‌توانند آن‌ها را به‌عنوان بزرگ‌تر و Thing انجام دهند.
ASOS، دست، همه برندها را وارد نمی کند و این عمدی بوده است.
که ممنوعیت شکرگزاری خود را افزایش داد، بیست و چندمین سال خود را دو برابر کرد، که مشتریانش ASOS بدون وقفه مصرف کنندگان جوانتری در آن حضور داشته باشند.
در فوریه 2021، ASOS برندهای Topshop، Topman، Selfridge و HIIT را خریداری کرد در حالی که Arcadia Group فروپاشیده با قیمت 364 دلار.
اما به طور کلی فروشگاه ها بسته بودند.
در اینکه این یک اشتباه بین ASOS و Topshop آنلاین بود.
فروشگاه‌ها خفه می‌شوند چون همه چیز پیچیده می‌شود و اجاره می‌شود و ASOS کاملاً (که امید می‌رفت گل سرسبد آکسفورد برای همه چیزهایی که وجود دارد، یک IKEA مشترک باشد) به غیر از یک تاپ‌شاپ/تاپمن، شهرهایی از بریتانیا نیز به‌خوبی دیده می‌شوند.
در واقع، داشتن یک فروشگاه ممکن است به تجارت گسترده تر کمک کند.
ASOS به نرخ‌هایی اشاره کرده است که مشکلات مالی ناشی از باد را دارد که می‌تواند آن را کاهش دهد.
گل سرسبد تاپ شاپ خیابان آکسفورد با این حال، ASOS مزایای آن را در ایالات متحده مشاهده نکرده است.
جولای 2021، ASOS یک بریس آمریکایی Nordstrom را جوهر کرد و مهر پوشاک Topshop را در فروشگاه ها قرار داد.
نوردستروم با مبلغی از تاپ‌شاپ، تاپمن، سلفریج و لباس‌های فعال HIIT، وب‌سایت و 350 فروشگاهش را گرفت.
خریداران استنباط می‌کنند و به آن‌ها توجه نمی‌کنند و برای محصولات ASOS در فروشگاه‌های خود تداخل ایجاد می‌کنند.
شاخص Topshop در Nordstrom فروخته شد و دانه متعلق به گروه Arcadia بود.
مدیر عامل ASOS، بیتون، در آن زمان، "همکاری با نوردستروم با استراتژی ایالات متحده، به ما اجازه می دهد که آمریکای 20 ساله باشیم.
" این بیست چیز قوی عالی است، هر چند باعث می شود که یکبار مصرف و ست شده توسط یک خراش دهنده زیباتر ذخیره شود.
می تواند ASOS است و آنها.
با توجه به احساساتی که شامل فست مد و ASOS و همتایانش مسائل پایدار است، سوزاننده می تواند یکبار مصرف وجود داشته باشد.
آمیگو به «فشارهای تورمی» اشاره می‌کند که درآمد قابل تصرف مشتریانش را رقت‌انگیز می‌کند، و این به طرز شگفت‌انگیزی برای جمعیت جوان‌تر ادامه دارد.
استخدام های ASOS یک جهت را نشان می دهد.
مدیر عامل جدید خوزه آنتونیو راموس کالامونته، جایگزین بیتون، که اکتبر 2021 است.
کالامونته از برندهای مطرح ایندیتکس (مالک زارا)، و کارفور اسپانیا که حرکت اریب خود را در مک کینزی آغاز کرده است، اخباری را منتشر کرده است.
مدیر عامل جدید ASOS خوزه آنتونیو راموس کالامونته رئیس یورگن لیندمان است که به طور معادل پنج سال غیراجرایی در Zalando اروپایی بود و النا مارتینز اورتیز به عنوان مدیر لباس زنان معرفی شده است.
اورتیز با نام تجاری ASOS 1 ژیلیون پوندی، 18 سال در استرادیواریوس Inditex دارد.
در استرادیواریوس، النا سال 2013 بود که منبع آسیا بود.
ASOS اخیراً تیم فیپس را به عنوان مدیر آن و در فضای باز جذب کرده است.
سال‌های فیپس در نایک، فروش در EMEA.
ASOS یک سهامدار است که حساب های خود را در سال 2021 حذف می کند.
غول فیپس در Fred Perry کفش می کرد و در Reebok فروشنده بریتانیا بود.
ایندیتکس به عنوان معیاری برای خرده فروشان آنلاین و آفلاین تبدیل شده است.
سرعت، و Inditex، Zara، Massimo Dutti و & Bear، در سال 2022، فروش 25 درصدی سال به سال، به 12.
8 میلیارد پوند رسید و 7.
4 میلیارد پوند تولید کرد.
57.
9 درصد آن مربوط به هفت سال است.
در (.
.
.
)