مطالب جذاب

H&M با خریدار شماره گوگل شریک است

Google mix up یک گروه H&M را یک آنا استیک معرفی کرده است که یک پلتفرم داده های عددی خلاصه، انتشار و استفاده از (ML) و ساختگی (AI) قابلیت ها است. Google Cloud سوئدی دارای قابلیت‌های تجزیه و تحلیل و زیرساخت ایمن و پایدار برای قابلیت‌های هوش مصنوعی و ML غیرآماده‌سازی فردی و مستمر است. این نیز یک خطای جهان غیرواقعی است که در منابع پلاستیکی در فروشگاه، آنلاین، اکوسیستم مارک‌های آن و تامین‌کنندگان رخ می‌دهد. زنجیره‌های بهینه‌سازی، به‌علاوه تجربیات نسل بعدی در کانال‌های فروش سوار بر اسب، تجارت الکترونیک را ذخیره می‌کنند. اطلاعات و قابلیت های هوش مصنوعی کسب و کار گروه اچ اند ام. آلن بومه، افسر ارشد H&M، گفت: "H&M ماهیت ایجاد مورب برندهای ما دارد و دائماً می خواهد روابطی را با مشتریان خود بنویسد. ما دیجیتالی شدن را تسریع می کنیم تا آنجا که به تجزیه و تحلیل ها و فناوری های فوق مدرن با قدرت پایدار نزدیک هستیم. بنابراین، من پیش بینی می کنم که ما کسی را داریم که با نیازهای ما مطابقت دارد." Eva Fors، پازل Google Nordic اضافه کرد: "ما از قبل این همکاری را داریم، و H&M تجارب روحی و روحی خود را، چه در فروشگاه آنلاین باشد، اجرا می کند. ما تصمیم H&M Group را حفظ می کنیم و با هم هستیم."

مطالب برتر :