مطالب جذاب

توضیحاتی درباره انواع دستگاه های روغن گیری

یکی از مهم ترین ماشین آلات صنایع غذایی روغن گیری است که به آن روغن کشی هم گفته میشود،از آنجایی که علاقه ناس روز به روز به سمت محصولات ارگانیک و سرحال کشیده میشود و همچنین خواص زیادی که دانه های روغنی در حوزه مصرف غذایی و بهداشتی دارند، خریدو فروش روغن گیری و اهمیت کیفیت آن افزایش یافته است.

استفاده از روغن گیری برای شروع کسب و کار خانگی نیز مناسب است زیرا که با هزینه کم میشود یک کسب پرسود را شروع کرد و به درآمد رسید، مردم از محصولات غیرارگانیک و غیرطبیعی که در بازار است زیاد پیشواز نمیکنند زیرا که برای سلامت زیان‌بخش هستند به همین دلیل استقبال از های روغن گیری افزایش یافته.

 برای نخست کسب و کار با روغن گیری میتوانید از فامیل، دوستان و همسایه ها مقدمه کنید و درصورتی‌که کیفیت کارتان خوب باشد به دوره کارتان گسترش خواهد یافت، میتوانید محصولاتتان را به فروشگاه ها و مغازه داران و حتی عطاری ها ارائه کنید، پیشنهاد ما برای یک کسب و کار بلا ریسک استفاده از روغن گیری است که نیاز به سرمایه زیادی هم ندارد.

روغن گیری OilSet - چندکاره تمام استیل

روغن گیری گیاهان دارویی | ارزانترین دستگاه روغن گیری روغن گیری و روغن کشی -

اگر شما هم دغدغه تهیه و کاربرد روغن سالم دارید، دیگر نگران نباشید، هم مشکل شما در تهیه و مصرف روغن خانگی را حل میکند و هم میتواند به منبع درآمدی به‌علت شما تعویض شود و در مغازه یا فروشگاه خود از آن استفاده کنید. با توجه به وزن کم و جابه جایی آسان روغن گیر منسوب ومربوط به‌خانه خویشاوندی به هایی که در آتلیه ها و کارگاه جات بزرگ استفاده میشود، این محبوبیت اضافی پیدا کرده است.

میتوانید ویدیوهای مرتبط دیگر با روغن گیری بکردانه را در آپارات و یوتیوب مشاهده کنید. 

در رابطه با قیمت های روغنگیری بدلیل نوسانات بازار و جهت دریافت آخرین لیست قیمت ، شما می توانید با مشاوران فروش مجموعه بکردانه تماس بگیرید.قیمت های روغنگیری نسبت به وسع و توان این ها متفاوت می باشد و هر چقدر که ظرفیت و ابعاد های روغنگیری بزرگ تر باشد قیمت روغنکشی نیز مسلما بیشتر می شود . یکی از جدی ترین عامل اثر گذار در قیمت های روغنگیری پرس بارد ، مدل موتور و گیربکس این ها می باشد که شرکت بکردانه در های روغنگیری خود از موتور و گیربکس هایی با چرخ دنده های فولادی و با چگونگی که همگی کم آواز می باشند استعمال می کند. عامل های تاثیر معبر دیگری هم چون متریال استعمال شده در قسمت های روغنکشی یا برگیری روغن ، بلبرینگ های با وضع در اقبال گلدانی یا جابلبرینگی ، قطعات برونی که نقش پوشش و ظاهر را اعمال می دهند ، رومیزی وجود داشتن یا ایستاده بودن ، حسگر های استفاده شده و ... نقش مهمی در تعیین قیمت محصول نهایی اجرا می کند.گروه تولیدی بکردانه سازنده اطوار های روغنگیری – روغنکشی در روی های مختلف می باشد که مشتریان این مجموعه می توانند میانجیگری محصولات متنوع این شرکت در خانه ، فروشگاه و حتی کارگاه و کارخانه فعالیت داشته باشند و کسب درامد کنند.

روغن گیری همه کاره | ارزانترین فیلتر برطبق قیمت: -

در این پس از شستشوی کامل مغز ها، آنها را در قیف ریخته و از قسمت اکسترو پرس سرد عبور میدهیم، با مزدوران فشار روغن دانه ها عبوس میشود، روغن تولید شده با این اصلا تف نمیبیند و به همین دلیل سالم است اما میسور است وزن کمی تفاله همراه روغن باشد ولی این بسیار پرطرفدار است چون سلامت روغن را تضمین میکند.

روغنی که توسط روغن گیر پرس سرد تیار میشود را با های ناقص اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک داخل بطری های مناسب پر میکنند.

در روغن گیری پرس گرم به‌سبب آماده کردن دانه ها به‌خاطر روغن گیری، ابتدا دانه ها را در دمای بالای 100 درجه حرارت میدهیم تا مطبوخ شوند، سپس دانه هااز طریق کوکر به اسکرو پرس وارد میشوند که در این قسمت از روغن دانه بیرون میشود و وارد لردگیر میشود و در قسم پرس صافی میشود.