مطالب جذاب

گاوآهن دو طرفه ۳ خیش ۱۲ اینچ هیدرولیکی

گاوآهن دوطرفه سه خیش ۱۲ اینچ هیدرولیکی TAP-RP-12″-3 دارای شاسی اصلی از پروفیل صنعتی ۸۰*۱۲۰*۱۲۰ می باشد . کلیه قطعات سایشی از فولاد منگنز و سیلیس دار بوده و آماده به چرخ دو منظوره ترانسپورت و تنسیق عمق می‌باشد . عرض کار برای هر خیش ثابت ۱۲ اینچ میباشد . ایمنی میانجیگری پیچ برش و ثروتمند بودن جک , شلنگ و سایر متعلقات هیدرولیک از دیگر ویژگی‌های این گاو آهن دوطرفه می باشد . نیروی مورد نیاز به‌جهت استفاده از این گاواهن ۷۰ تا ۷۵ , گودی کار ۳۰ سانتی متر , عرض کار ۹۰ سانتی واحد طول , فاصله بین خیش ها ۷۰ سانتیمتر , تعداد خیش ها ۳ عدد و سنگینی دستگاه ۹۷۵ کیلوگرم می باشد .

در گاوآهن یک‌طرفه ، مزرعه به قطعات فرضی کوچکتر تقسیم شده و در محل شروع و اتمام شخم جوی و پشته ایجاد می‌شود. با بازگویی شخم طی چند سال بعلت جابجایی زیاد خاک ناهمواری ایجاد می‌شود. در حالیکه با گاوآهنهای دوطرفه ( بدون تقسیم‌ کشتزار به قطعات کوچک) چون شخم از یک ور کشتگاه شروع می‌شود همیشه زمین به یک کرانه ریخته شده و هیچگونه جوی و پشته در وسط زمین ایجاد نمی‌شود و زمین ناهمواری پیدا نمی‌کند.

عجیب گوشت گاو از مبدا تا مقصد!

قیمت گاو آهن قطعات گاوآهن فرگوسن | زیباترین لیست گاو آهن | خرید فروش گاو آهن مشخصه‌ها -

کشاورزی به طور خودفرمان از نواحی مختلف جهان آغاز شد و طیف متنوعی از گونه ها را در بر می گرفت. حداقل 11 منطقه جداگانه جهان قدیم و جدید به عنوان مراکز مستقل آغاز درگیر بودند. برخی از اولین حشرات شناخته شده حیوانات بودند. خوک های داخلی مراکز حقیقی منشاء در اوراسیا داشتند ، از جمله اروپا ، آسیای شرقی و آسیای جنوب غربی ، جایی که گراز وحشی برای اولین مرتبه در حدود 10.500 سال سابق اهلی شده است. گوسفندان در بین النهرین بین 11000 واحد زمان ( قبل از میلاد و 9000 قبل از میلاد اهلی شدند. گاوها در حدود 8500 سال قبل از تولد مسیح از شفقهای وحشی در مناطق جدید ترکیه و پاکستان رام شدند. شترها اواخر اهلی شدند ، شاید حدود 3000 سال پهلو از میلاد.

یک کشاورز هندی با یک گاو خراشیده به وزن سنگ که توسط دو گاو کشیده شده است. خیش های مشابه در طول دوران باستان استفاده می شد.

گاو آهن دو خیش | بهترین مزرعه سبز آذربایجان -

گاوآهن‌های قلمی در مقایسه با گاوآهن‌های برگردان دار با کنه کار یکسان ، دارای مقاومت کششی کمتری ، در حدود نصف نیرو کششی مورد نیاز در هر متر عرض کار می باشند . بنابراین شخم با گاوآهن چیزل در نقاطی که پوشاندن کامل خس مورد نیاز نمی باشد با تعجیل بیشتری انجام شده و اقتصادی تر می باشد . از گاوآهن‌های چیزل غالباً از بهر شکستن لایه عسیر خاک که بر اثر شخم همه ساله با گاوآهن برگردان دار به وجود می آید کاربرد می شود .

گاوآهن‌های چیزل و قلمی  امروزی از دو بخت مهم شاسی و شاخه ها تشکیل می شوند . هر گاوآهن چیزل معمولاً دارای 2 تا 3  ردیف شاخه است ، انواع راکب محقر دارای دو ردیف و انواع سوار بزرگ و کششی دارای سه ردیف شاخه هستند . ازگ ها ممکن است از سنخ محکم راست، نصف قائم ( نیمه خمیده) و فنردار با بالشتک فنری باشند. انواع فنردار ،قابلیت کار در زمین‌های پر رادع را دارند و وجود فنر افزون بر محافظت از شاخه و شاسی سبب ارتعاش‌هایی در شاخه می‌شود که به شکستن خاک کمک می‌کند .