مطالب جذاب

دستگاه روغن گیری بکردانه مدل 65

دستگاه روغن‌ گیری یکی از ماشین آلات صنعتی است که با پرس دانه‌های روغنی باعث استخراج روغن از آن‌ها می‌شود. این دستگاه بیشتر کاربرد صنعتی دارد و می‌توان روغن دانه‌هایی مانند دانه آفتابگردان، تخم انگور، کنجد، سیاهدانه، گردکان و … را استحصال کرد. در این نوشته می‌خواهیم با آشنا شویم.

گروه تولیدی فعالیت خود را از سال 1390 در زمینه طراحی و تولید دستگاه روغن گیری پرس سرد آغاز کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی با طراحی محصولات به روز و مشغله ای به آغاز یکی از معتبرترین برندهای دستگاه روغن گیری باشد.

در کل دو قسم دستگاه روغن گیری وجود دارد؛ دستگاه روغن گیری پرس سرد و روغن گیری پرس گرم.

جزء نوع پرس سرد می‌باشد. این دستگاه دارای ظرفیت روغنگیری 13 کیلوگرم دانه را در یک ساعت دارد؛ که از این دستگاه می‌توان در فروشگاه‌های روغن گیری و عطاری‌ها استفاده کرد. قابلیت روغن گیری از دانه‌هایی مثل سیاهدانه، تخم کتان، کنجد، بادام، فندق، هسته انگور، آفتابگردان، سویا، هسته انار و …. را دارد.

روغن گیری (روغن کشی ) از نارگیل ، خرید دستگاه روغن کشی

ارزانترین دستگاه روغن گیری بکردانه مدل 65 -

این دستگاه فزونی کاربردی برای کارگاه های روغن گیری کوچک و فروشگاه‌هایی با فضای کم دارد و آن کم صدا بودن دستگاه است.

این دستگاه دارای مناسبی نسبت به کارایی و عملکردش دارد و چون از آن می‌توان برای روغن گیری دانه‌های مختلف استفاده کرد، همین دستگاه برای آتلیه یا فروشگاه شما مکفی است. در سایت وزیری با نازلترین قیمت خرید دستگاه روغن گیری عرضه می‌شود.

به‌سبب می‌توانید ازطریق وب سایت اقدام کنید و این حاصل را با پذرفتاری اصالت کالا و گارانتی مهم اندوخته بفرمایید. برای مشاورت رایگان قبل از خرید روغن گیری بکردانه نمونه 65 با مشاورین مجموعه‌ی وزیری رابطه بگیرید.

، عرضه کننده انواع است و به روی حرفه ای در این زمینه جدیت می کند. امروزه فروشگاه های آنلاین بسیاری وجود دارند که با ادعای فروش محصولات مشابه، سعی در جلب توکل کاربران دارند. بازرگانی وزیری نازنده است که در طول مدت فعالیت خود، طی نمود انواع ، در جلب رضایت مشتریان خود موفق عمل کند. تمامی شرایط برای وام‌گذاری آنلاین از طریق طاق های اینترنتی مجاز و مطمئن حاضر شده و کاربران می توانند بدون هیچ قسم نگرانی، مبلغ دستگاه خریداری شده را پرداخت کنند.

ارزانترین دستگاه روغن گیری (نوع مرغوب یا نامرغوب) -

دستگاه روغن گیری سنخ نامرغوب تنها به توصیه مشتری ساخته میشود چون رقابت در کاهش منجر به کاهش چونی دستگاه روغن کشی خواهد شد تقریباً 90% دستگاههای روغن کشی در دنیا از گونه نامرغوب صنع میشوند چون کپی سازی از قطعاتی هستند که از منشاء ناقص هستند هیچ فرقی در برند ایرانی - ترکیه ایی - آلمانی وجود ندارد تا با افزایش ابعاد تفاوت لایق توجهی در افزایش ظرفیت ندارند دلیل این مشکل در قطعاتی است که ذاتاً معیوب هستند برخی ویژگیهای نوع نامرغوب دستگاه روغن کشی:

1- مراحل ساختن کامل نخواهد بود چون حذف بخشهایی از مراحل ساخت برای کاهش ضروری خواهد بود.2- قطعات با روکش کروم خواهد بود و قابل شستشو نیست.3- بازدهی همانند سایر برندهای مشابه ایرانی - آلمانی - ترکیه ایی خواهد بود: 47 کیلو روغن از 100 کیلو هسته کنجد.4- ظرفیت 50% کمتر از نوع مرغوب خواهد حیات تقریباً همانند سایر برندهای مشابه عجم - ترکیه ایی - آلمانی خواهد بود.5- بهترین ماشین و گیربکس استعمال خواهد شد اما بدون تغییرات فنی (قطعات دستگاه روغن گیری) در جهت افزایش (ظرفیت - بازدهی) کارایی 100% وثیقه شده نخواهد داشت.6- دستگاه روغن گیری نامرغوب تنها به سفارش مشتری ساخته میشود گارانتی ندارد.7- آزمایش 4 ساعته با سه نوع دانه ریز - درشت - سخت در حضور مشتری انجام خواهد شد اما بدون قطعات جانبی جداگانه در دانه های ریز - درشت - سخت نمیتواند کارایی مناسب قبولی داشته باشد.